Slagroom op het toetje! - Reisverslag uit Jinja, Oeganda van Elja Vels - WaarBenJij.nu Slagroom op het toetje! - Reisverslag uit Jinja, Oeganda van Elja Vels - WaarBenJij.nu

Slagroom op het toetje!

Door: Elja

Blijf op de hoogte en volg Elja

26 Oktober 2017 | Oeganda, Jinja

Ja, slagroom op het toetje... zo kan ik het uitzicht van vandaag omschrijven...
Een plek midden in de bossen van Jinja, aan de Nijl. Waar de apen overal te zien zijn en er enorm grote roofvogels een zweefvliegshow gratis weggeven. Truus is zo blij met ons, en dus ook met alle gulle gevers van de enorme hoeveelheid spullen, dat ze ons weer trakteert op iets moois in Oeganda. Volgens haar hebben we het healt centre voor een jaar aan voorraad verbandmiddelen voorzien. Zuster Celestine, hoofd van het healt centre, drukte ons ook op het hart iedereen te bedanken, want ze zijn zo blij met alle spullen. Een schat aan spullen die ze enorm goed kunnen gebruiken. Dat geeft ons een warm gevoel. Dus genieten we maar van deze fijne dagen met bijzondere gesprekken met Truus, die werkelijk en zee aan kennis in zich heeft en waar we nog veel van kunnen leren.

• 26 Oktober 2017 - 20:17

Onno:

Hee, dappere mensen!
    Wát een prachtig gebaar van iedereen met de 'schat aan spullen voor jullie!! Ik ben enorm trots dat iemand uit onze vriendenclub zo'n groot hart toont! Daar haal je gewoon in je hoofd zóveel inspiratie uit...
    Heel veel liefde, succes én sterkte jullie allemaal daar!!
    Bless you ! Kus, Onno van Zanten

• 28 Oktober 2017 - 17:54

Cathy:

Hoi Dames,
    Goede reis ✈️✈️ naar huis, fijne tijd van aankomen trouwens....