Ready for take off - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Elja Vels - WaarBenJij.nu Ready for take off - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Elja Vels - WaarBenJij.nu

Ready for take off

Door: Elja

Blijf op de hoogte en volg Elja

12 Oktober 2017 | Nederland, Schiphol

Ja, eindelijk is het 12 oktober en vertrekken we naar Entebbe! We hebben ontzettend veel spullen gekregen!! We hebben 4 koffers vol met hulpgoederen, en alle kleding in de handbagage laten we ook achter. En... we hebben ook een rolstoel mee! De spullen hebben we onder andere gekregen van: Apotheek de Linie, Hillenaar opticien, koninklijke Untermohlen, Klein Engelenburg, Martin Beijer, Jannie/familie Pastoor, en nog heel veel particuliere giften... we gaan met een schat aan spullen richting Oeganda. En daarnaast zijn we ontroerd door alle lieve wensen, berichten, appjes, kaartjes en videoboodschappen!! Het is fijn dat iedereen zo meeleeft en mee geholpen heeft! Iedereen dank!!

• 12 Oktober 2017 - 10:27

Annemiek & Jeroen:

Goedemorgen dames,

Het gaat nu echt beginnen! Spannend hoor. Wij wensen jullie een goede reis en heel veel succes in Oeganda.

groetjes,

Annemiek & Jeroen

• 12 Oktober 2017 - 16:48

Corry:

Hopelijk een goede reis en heel veel succes. Groetjes Herbert en Corry

• 12 Oktober 2017 - 22:05

Cathy:

Hoi Elja, na je eerste nacht in
    Oeganda....Voor je naar buiten gaat, kijk uit voor het nijlpaard...
    Groetjes

• 13 Oktober 2017 - 08:14

Peter:

Veel succes buuv
    Weer een mooi avontuur.

• 13 Oktober 2017 - 09:05

Monique:

Fijn dat de reis zo goed verliep en jullie veilig zijn aangekomen!

Ik begreep vandaag een extra dagje Kampala, voor jullie morgen doorreizen? Ook mooi om daar wat langer te zijn. Wat een belevenis! Goede reis morgen.

XM

• 13 Oktober 2017 - 09:39

Sigrid:

He El, was weer eens iets te laat met goede reis wensen, maarbij deze alsnog: een goede reis met mooie momenten gewenst! Geniet ervan en doe je goede werk ;-).
    Knuffel!