Stichting Ekeunos een feit!!!! - Reisverslag uit Doesburg, Nederland van Elja Vels - WaarBenJij.nu Stichting Ekeunos een feit!!!! - Reisverslag uit Doesburg, Nederland van Elja Vels - WaarBenJij.nu

Stichting Ekeunos een feit!!!!

Door: Elja

Blijf op de hoogte en volg Elja

29 Mei 2016 | Nederland, Doesburg

Stichting Ekeunos is een feit!!!

Dankzij de medewerking van Mr. C. Lap van Hekkelman notarissen uit Arnhem hebben we de stichting kunnen oprichten! Daar zijn we erg blij mee!

Dankzij Christa Boef en Greet Warringa hebben we een actief bestuur voor de stichting! En Marjan Rijnsdijk, Sari van Dixhoorn en Truus zijn leden van de stichting die samen met het bestuur zoveel mogelijk willen realiseren.

Christa Boef heeft de website www.ekeunos.nl gemaakt! En de website is sinds dit weekend online!

Truus was onlangs even in Nederland! We hebben uiteraard besproken hoe alles ervoor staat. Dit is te lezen op de website onder het kopje: actuele projecten.

Truus had ook nog een vraag. Een buurman is zo doof dat ze me vroeg of ik op het internet-netwerk-wonder een oproep wilde plaatsen! Dat was niet nodig, Fred van Schoonderwald van Beter Horen kwam me na 1 telefoontje een doos met 17 hoortoestellen brengen! En die konden met Truus mee terug! Helemaal super!

Inmiddels is Truus weer terug in Oeganda! Weer helemaal op haar plek!
Terug bij de nonnen op de compound! Ze heeft weer heel veel spullen mee kunnen nemen. Apotheek De Linie heeft ons heel veel spullen gegeven waar we heel dankbaar voor zijn!

En nu gaan we dus ook met onze stichting actief aan de slag!

Wilt u ook helpen? Op de website staan voorbeelden waarmee u ons kan helpen, en we staan ook open voor andere initiatieven!